BOJĀJUMA PIETEIKŠANA

Ņemot vērā, ka mēbeļu ražošanā, piegādē un montāžā ir iesaistīti cilvēki un cilvēki mēdz pieļaut kļūdas, reizēm mēbeles ir brāķētas vai bojātas. Cik iespējams, mēs cenšamies šādus gadījumus izskaust, taču, ja Jūs tomēr esat saņēmis bojātu produktu, lūdzu, dariet sekojošo:

  1. Nofotografējiet bojājumu.
  2. Nofotografējiet bojātās detaļas iepakojumu (ja ir saglabājies) vietā, kur ir bojājums.
  3. Nofotografējiet bojātās detaļas iepakojuma etiķeti (ja ir saglabājusies).
  4. Sūtiet uz epastu birojs@birojamebeles.lv augstāk minētās fotogrāfijas un epastā norādiet šādu informāciju:
  • Jūsu pasūtījuma numurs.
  • Kāda detaļa ir bojāta (galda virsma, skapja durvis un tml.).
  • Bojājuma raksturojums.

Ja mēs secināsim, ka mēbeles bojājums ir ražošanas defekts vai radies, mūsu darbiniekiem un partneriem veicot piegādi un/vai mēbeļu montāžu, bojāto detaļu mēs apmainīsim pret jaunu.